onsdag 11 maj 2011

Ett riktigt spretigt inlägg!

Mina dagar går i ett just nu. Men här kommer iaf en liten uppdatering om det mesta som hänt på sistone, iaf i fotbollsväg.

I lördags förlorade vi mot Alingsås, som visade sig vara bättre än oss på att spela bollen i luften. Det var nämligen det spelet som var det enda vägvinnande på Lexbys usla matta, tack för den Partillebo...

Tidigt, redan 09:30, på söndagen var jag på Lexby igen. Den här gången var vi seniorer inte ensamma utan överallt sprang det runt en massa härliga knpddar födda -03 och -04 samt deras släkt, vänner och hundar. PIF-cupen hette arrangemanget som för oss lite äldre betydde främst domarinsatser och grillning.

Barn är för goa, och jag skrev om det redan vid förra årets PIF-cup, HÄR. Även i år haglade citaten och idéerna om vad man kan göra på en fotbollsplan istället för att spela just fotboll.

Roligt var också Conny vs. Hästen. Den hittar ni HÄR. Det var för övrigt Gatten som sköt över bollen. Hur han fick Conny att hämta den är fortfarande en gåta.

Mats Lundström mailade mig ett par till bilder från Annelund-matchen och Tobbes viljemål, självklart får även ni se dem!





Tyvärr finns det inga bilder från Alingsås-matchen. Eller det kanske är tur...

Om jag skrivit in alla resultat rätt i PIF-tipset så är det ingen som har tre rätt! Vi är tydligen svårtippade?

/Jonatan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar