torsdag 21 april 2011

Inför Partille IF - Sandareds IF

Hemmapremiär! Ett underbart ord som ligger fint i munnen. Sandareds IF kommer på besök och de var ett lyckosamt lag i premiären i lördags. Enligt deras egna hemsida ledde de i paus med 2-0 men att det lika gärna kunnat stå 5-5! Det rann ju iväg till sist och stannade vid 5-0, ingen dum premiär lär de tycka i alla fall!

Vi har samma 16 man med till matchen som vi hade i den lyckosamma matchen mot Skövde.

NordicBet tror som vanligt inte riktigt på oss. 2.55 ggr pengarna på PIF-vinst, 2.05 om Sandared tar det och 4 ggr pengarna om vi delar broderligt.

Det verkar som om det kan bli riktigt härligt väder i eftermiddag/kväll också! Jag föreslår att man kommer ner och tittar på härlig fotboll på Lexby ikväll, lämnar in sitt fina PIF-tips, tjötar med allt gött folk bredvid planen, tar en korv i pausen och skriker sig hes vid hemmalagets mål. Det kör vi på! :)
---
Jag har nu sålt 10 PIF-tips. Jag hoppas att jag har sålt minst till antalet i laget. I alla fall hoppas jag att alla drar sitt strå till stacken och säljer 5 stycken. Vill du som läsare vara med är det inte svårare än att maila mig på jonatanborg@gmail.com så skickar jag över en kopia till dig. Den måste vara inne ikväll innan matchstart, alltså 18:30.

Nu taggas det! /Jonatan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar