lördag 29 januari 2011

Rört mig!

Då var det gjort! Första löpstegen sedan förra tisdagen är gjorda, med helt OK utfall.

Hälsenan kändes under rundan, men den värkte inte. Efteråt känns den som innan rundan vilket måste ses som mycket bra, jag känner med andra ord inte av den alls. Den är fortfarande lite svullen, det är väl det stora orosmolnet som finns kvar.

Jag kommer ta det lugnt nu i början men tänkte vara med på delar av träningen imorgon, skippa snabba ryck och intervaller.

Körde även ett rätt ordentligt fyspass efteråt. Gjorde ett par av de övningar som truppen råkade ut för i torsdags. Tex gjorde jag fällkniven på samma sätt som då, den kändes!

Jag hoppas kommande vecka blir mycket bättre träningsmässigt rent personligt än den skitveckan jag precis lagt bakom mig.
---
Det börjar bli dags att betala sina böter killar, glöm inte det! Lista på skulder finns på forumet.

/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar