tisdag 23 mars 2010

De vinner division 4A i år!

Då var det dags för även mig att blanda mig in i debatten om vilka somLägg till video vinner vår serie. Kim har ju skrivit på sin eminenta blogg (http://partilleif.com/blog) att Kozara vinner, Semberija kommer tvåa och att Kongahälla kniper tredjeplatsen före oss.

Den grymma bloggen FCF på direkten (http://www.fcfiskeback.se/blogg/) som alla borde läsa tror i dagsläget på Kongahälla som segrare.

Jag själv då? Min topp tre ser ut så här:

1. Kozara
2. Partille IF
3. Kongahälla

Varför? Just nu bygger det på en stor del magkänsla, kommer tillbaka när jag har bättre svar.

Har även sökt svar där man får svar på allt! Det gick sådär...

Fråga skickad till 118118: Vilka vinner fotbollsserien division 4A Göteborg i år?
Svar från 118118: Hej! Din fråga om vem som vinner div 4a Göteborg är intressant men tyvärr väldigt svår att hitta svar på, därför kommer vi inte att ta betalt för detta sms

Jag skickade samma fråga till 118100, väntar fortfarande på svar därifrån...

Så bra gick det att få svar på allt! Tur då att ni har mig, som ger knivskarpa analyser och hundraprocentiga svar... på allt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar