tisdag 1 februari 2011

Dagens löpträning

Tisdag betyder ju just nu löpträning med Pinto och så och idag. Tre stora skillander var det dock:
1. Det var en mycket kortare sträcka idag, utan backar, eftersom vi har träning imorgon. 2. Man fick bestämma tempot själv!
3. Jag var med! :) Inte en speciellt stor dag för er andra kanske, men en skön känsla personligen. Jag börjar vinna över min akilleshäl, so to speak.

Crille tog det här med eget tempo som att det gällde och vara dubbelt så snabb som alla andra. Vid Jonsered hade vi tappat bort honom helt och hållet. Det verkar som om vi kommer få en snabb och uthållig högerkant i år igen! Och då menar jag kanske inte att det var högerbacken som var snabb och uthållig förra året, även om han var rätt lik Gareth Bale i spelsättet, eller hur Rickard? :)
---
Vädret var inte det bästa idag under löpturen men jag tänkte bara på att regn nog var det bästa inför morgondagens plastmattepass. Salt igår och regn idag, är det bara plusgrader imorgon så har vi stora chanser till bra träningsplan imorgon!
---
IFK Mariestad märkte igår att jag för en vecka sedan slängt upp deras länk med intervjun av Andreas Andersson. Det gjorde att jag hade en stor del IP-adresser från Mariestad, Skövde och Falköping som tittade in igår, inte så vanligt men oerhört kul! IFK Mariestad hade nämligen länkat mitt inlägg från deras facebook-grupp. Det kan ju också förklara varför sökraden "andreas andersson partille if" just nu är fjärde vanligaste sättet att ta sig till min blogg den här veckan, om man använder googles sökfunktion!

Vore för övrigt riktigt roligt om fler i serien bloggade eller liknande än bara lagen från Partille kommun, Mariestad verkar ju vara på gång ordentligt i alla fall.
---
Crille fyllde ju år i söndags och jag fick mig ett rejält skratt av Connys "grattis legolas" på facebook, respekt till lika som bär!
---
I kåhög mötte vi glassbilen, den kändes malplacerad.
---
Nu till den klassiska kartan! Som vanligt är det bara att trycka på den för att göra den större.


Adios! /Jonatan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar