måndag 28 februari 2011

Bloggskugga...

Jaha, en vecka utan ett enda inlägg! Måste vara nåt slags bottennapp... Beklagar detta och skyller på att jag varit i Sälen. Framöver blir det såklart ändring då jag numera är hemma igen. En positiv sak med Sälen var att jag inte bröt några ben, det är det man hoppas att Coach tänker i alla fall. :)
---
Då Coach bloggat ett par gånger i veckan tänkte jag inte ta upp något som hänt när jag varit borta, helt meningslöst.
---
Väntar på lite intervjuer som jag hoppas ska komma in till mig här snart.
---
Jonsered i Östra Cupen, vinst den här gången? Vi brukar ju faktiskt vara bäst när det gäller.
---
Har inte tränat på länge, ska bli skönt med fotboll onsdag-söndag den här veckan.
---
Nu: Korv stroganoff.

/Jonatan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar