torsdag 4 november 2010

Tystat Crille

För alla er som tröttnat på Crilles jag-är-bäst-i-världen-på-badminton-tjöt så är det löst nu. Efter 61 månader utan racket i handen strosade jag mig till en säker seger med 5-1 i set idag. 21-11, 21-11, 20-22, 21-11, 21-12 och 21-10 slutade det. Ett set sticker ut lite och det var tredje setet där jag slog upp en gammal beachvolleyskada sen i tisdags och fick spela utan att göra smashar eller långa större delen av setet. Bjuder på den.
---
Jag såg större delen av andra halvlek av juniorernas match igår. På plats fanns även Conny, Benjii och Coach. Torslanda var mycket bättre i allt och vann välförtjänt. Om jag fattat det hela rätt kommer PIF ändå få en till chans då det tydligen skulle slängas in ett lag till i juniorallsvenskan?
---
Ikväll är det träning igen. Det lär bli en välbefolkad tillställning!

/J

2 kommentarer:

  1. Haha skada? setet jag vann spelade du din livs badminton!! men det räckte inte, du var faktiskt helt ok idag, bättre än jag trodde, men nästa gång kommer jag vinna fler set, det lovar jag! ;D

    SvaraRadera
  2. Haha, du har fått ditt set nu, vad glad för det. ;) Självklart måste det bli en retur!

    SvaraRadera