måndag 1 november 2010

Back in town

Då var man tillbaka i Sverige igen. Jag har haft en grym helg men då detta inte är en jag-åt-fil-till-frukost-blogg så kommer det inte stå nåt om det här. :) Matchen jag såg slutade hur som helst 2-0, var en riktigt rolig match och vi hade bra platser på en riktigt fin arena.
---
Idag blir det till att köpa inomhusskor, mina tog helt slut förra året, mycket tack vare Pintos övningar som ibland går ut på att släpa skorna i backen... Antar att det blir ett par Adidas som vanligt, har aldrig vågat ta steget till de färgglada plastskoalternativen som Nike förespråkar.
---
STORT GRATTIS säger jag till Pontus och Jasmine!!!
---
Vinnare av kvalet till femman blev Älvängen och Bokedalen. Bokedalen har alltså gått rakt igenom sexan, strongt. Jag såg ju de två första kvalomgångarna på Heden och Älvängen var det absolut bästa laget av de fyra. Bokedalen spelade (de tre matcherna jag sett i år) väldigt rakt och, ska man vara helt ärlig, rätt så tråkig fotboll, mycket bröta och spring. Frågan är hur det funkar i femman.

/Jonatan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar