måndag 25 oktober 2010

Fotboll på högre nivå. Knappt...

Då var det bestämt. Det ska mycket till att jag går och kollar på Allsvenskan igen. Tyvärr, måste jag säga. Dagens match mellan IFK och Trelleborg var sämre än det mesta jag sett. Nu blir det till att fortsätta mitt inslagna spår; se sköna matcher i den lokala fotbollen. Det som däremot var roligt var att vi ju faktiskt såg matchen med laget. Vi var ett gäng som åt en bit mat tillsammans innan också, riktigt nice.
---
Imorgon blir det till att se kvalet till division 5 igen. Kameran är med, hoppas få lite sköna bilder. Efter att ha sett förra kvalomgången tror jag att Fiskebäck slår Lindholmen i måstematchen för de båda samt att Älvängen vinner mot Bokedalen.
---
FCF-bloggens Dalla var med i Bebbens Hörna. Mycket roligt att han får uppmärksamhet, det är han verkligen värd. Tyvärr hörde man knappt ett ord av vad de sa på Bebbens hörna! Hoppas Dalla slänger upp en länk från programmet på sin blogg.
---
Bye. Jonatan Borg

1 kommentar:

  1. Förhoppningsvis kommer det en länk under dagen.

    Partille fick nog mest "fame" av alla lag..

    SvaraRadera