torsdag 21 oktober 2010

Lite smått och gott.

Idag var jag nere i klubbstugan och hade utvecklingssamtal med Kim. Och kollade på tjejhandboll i Lexbyhallen. Det var inte tanken men precis vid grinden till klubbstugan mötte jag Bauman som undrade om jag hade bråttom. Jag behövde nämligen inte ha det eftersom Maggan precis satt sig ner, en halvtimme efter tidschemat var nämligen domen. Vad göra? Inomhus var ju utan tvekan första tanken som slog mig i regnrusket så det blev till att gå in i hallen och där spelades det som sagt handboll. 25 minuter senare var det i alla fall min tur.
---
I morgon tänkte jag kolla på Bokedalens kvalmatch mot Lindholmen. Matchen börjar 19.00 (tror jag, hört 19.30 också men litar inte riktigt på den källan... :) ) på Heden 3. Det blir nog till att klä sig varmt... Ett utanför murarna-reportage blir det med andra ord, hoppas ha skrivit den fredag kväll/natt.
---
Sen blir det ju laddning inför match på lördag också. En liten rapport om den HÄR matchen får det allt bli på nåt sätt.

Nu blir det sängen. Adjö. /Jonatan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar