lördag 7 augusti 2010

Gästtyckaren har sagt sitt igen! Bättre lycka den här gången?

Jag pratar så klart om 118800. Jag gav ju dem chansen att svara på frågan vilka vinner fotbollsserien division 4A Göteborg i år? dagarna innan serien satte igång i våras. Deras svar blev då vi tror att Landvetter blir riktigt farliga till årets upplaga av division 4a göteborg.

Detta gör ju att man undrar lite hur mycket man kan lita på sin gästtyckare...

Hur som! Jag bestämde mig för att ge dem chansen igen och självklart handlade frågan om morgondagens match:

Fråga: Tja! Vad blir resultatet i söndagens match i division 4A Göteborg mellan Partille och Lärje/Angered?
Svar (kort och koncist): Hej. 3-1. Bra derby!

Där ser man! Plötsligt kände jag stort tillförlit för gästtyckaren! :)
---
Fortfarande väldigt jämnt i bloggfrågan; Partillevinst leder med 8-6.
---
Läsarna tror på Partillevinst, gästtyckaren likaså. Nordic Bet har däremot andra källor på hur matchen slutar:

Partille IF - 2.80
Oavgjort - 4.40
Lärje/Angered - 1.80

/Jonatan

2 kommentarer:

  1. Haha, vi får väl se hur det blir med den saken. :)

    NordicBet har ju förövrigt inte ändrat oddsen någonting så de verkar ju nöjda med oddssättningen den här gången, ibland svänger ju det rätt så mycket.

    Hoppas det blir en riktigt match i alla fall! i bra väder... :S

    SvaraRadera