torsdag 5 augusti 2010

Nu är det höst!

Man har jobb och ett liv i ett par dagar och direkt så hugger Kim och börjar snacka om bloggtorka. Jag har varit snäll mot honom nu under de senaste veckorna då han knappt skrivit en rad men jag får väl kanske tänka om lite hädanefter. Att de två semesterbloggarna inte skriver nåt just nu är väl ingen direkt överraskning.
---
Senaste träningen var helt OK men det märktes att vi började bli trötta i både knopp och kropp.
---
Jag såg pappa Persson idag på stan genom ett spårvagnsfönster när han kom promenerandes med en vagn framför sig. Han såg van ut. Och lite stolt.
---
Idag sätter så serien igång igen, med matchen Tuve-Floda, och med det börjar äntligen per definition hösten! Jag sticker ut hakan och tror på oavgjort, säg 1-1.
---
Idag är det även träning men då jag sitter på jobbet fram till 22 så missar jag den, mycket surt. Ännu surare är det att missa söndagens match mot Lärje/Angered! Det går inte att flytta matchen till kl 16 coach?
---
Det blir liveuppdatering på söndag va?! Jag kommer utan tvekan att slita ut F5-knappen på tangentbordet för att inte missa ett dugg.
---
Jag slänger upp en liten fråga här ovan som det vore roligt om alla kunde svara på, även/framför allt ni som inte tillhör PIF.
---
Jag och Powell har nog samma problem med låret... Båda startade med ljumskproblem i alla fall. ;)

På återseende. /Jonatan Borg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar