lördag 11 september 2010

Resultat och lite annat.

Det blir mer och mer tydligt att vi måste vinna de återstående tre matcherna för att ta kvalplatsen. Lunden vände och vann igår mot Floda och ligger med en match mer spelad ett poäng före oss. Det ska vi så klart ändra på imorgon!

Jag hade forhoppningar om att Landvetter skulle vinna mot Guldheden här i veckan men nej då, Guldheden vann med 4-0 och då Mölnlycke vann mot Kozara med 3-0 skiljer det bara tre poäng mellan lagen och vi lär möta ett galet taggat Landvetter nästa lördag. Att möta ett galet taggat Landvetter borta är inte en lätt uppgift, hoppas alla förstår det!

Vore kul att få reda på hur det gick i dagens match mellan Semberija och Lärje/Angered.
---
Nån som vet vad som hänt med NordicBet? De har ju knappt några matcher uppe för spel numera, senaste jag såg var vår mot Kozara. Jag som tänkt spela halva min förmögenhet (typ nån hundring) på Mölnlyckevinst... :(
---
Igår hade vi träning i det rätt så dåliga vädret. Personligen kändes det väldigt bra, kände inte av nån förkyling som låg och lura och det är samma känsla idag. Gött.

Viktigast var väl att de västlösa vann småmålsspelet genom att vara totalt utspelade men räcker det att sätta sista målet så gör man ju självklart det. :)

Annat vi lärde oss var att Essman spelar bäst golf i bra väder, eller som jag och säkert många andra tolkade det: jag får inte ut allt av mitt spel i regn och vind. Finns det värre materialare än golfspelare? Tror inte det. :)

Träningens gammelkvadde innehöll en tjomme från Blekinge född 1988. Det går verkligen utför just nu...

Tobbe såg riktigt het ut på avslutsinläggsövningen, minns framför allt en vig nick i första.

Rickard försöker fortfarande lura folk att han är bra på gurka, går sådär.
---
Ikväll: Kyckling, bea, pommes och en skön film, så får det bli.

Ha't!
/Jonatan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar