onsdag 16 juni 2010

Inte lika roligt att stå bredvid en träning och kolla på...

...jämfört med att träna själv men så fick det tyvärr bli igår på grund av ljumsken. Svårt att veta hur allvarligt det är, antagligen inte speciellt men med tanke på att jag ändå missar fredagens match på grund av jobb så är det ingen idé att chansa.

Träningen då? Sådär tyckte jag från sidan. För det första var det rätt få på plats, 13 tror jag, och sen verkade det som om det saknades en hel del intensitet. Men det kanske kändes annorlunda på plan?
---
Conny hade bråttom hem efter matcen för att hinna se hela matchen mellan Brasilien och Nordkorea. Det behövde han inte ha skulle man kunna säga! 2-1 mot Nordkorea är inte ett resultat som skrämmer slag på resten av topplagen i VM. Men det är ju också så att det inte är speciellt många topplag som levererat än. Det är ju bara Tyskland som gjort det enligt mig men så har de ju använt bollen hela våren i Bundesliga också, kan det göra skillnad? Ska bli intressant att se hur Spaninen verkar idag. Fågel, fisk eller mittemellan?
---
På tal om bollen Jabulani, den som vill se lite snabbt hur den tillverkas kan trycka HÄR
---
VM betyder ju även att det satsas ofantliga pengar på reklam och annat runt omkring, som bollen då till exempel. Årets följetongsreklam från ett stort klädes- och sportmärke är faktiskt riktigt, riktigt bra, framför allt om man ser den i sin helhet. Min favoriter? Cannavaros TV-soffaleende och Rooneys skägg! HÄR måste ni bara trycka!
---
På tal om roliga klipp, det är ju snart bröllop här i landet om nån missat det. På lördag gifter sig ju Wernbloom! ;) Det är tydligen även ett annat bröllop i hufvudstaden i helgen och jag undrar vad oddset är på att kronprinsessan och Daniel "s-man" Westling går ner mot altaret så HÄR!

Adios så länge!
/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar