lördag 12 juni 2010

VM-koll lördag

Precis sett Argentina - Nigeria och det var en spelare som verkligen var grym. Messi? Tevez? Nej, nej utan jag tänker självklart på Vincent Enyeama! HÄR finns en skön youtubefilm som visar underbara räddingar av matchens lirare.
---
Efter att ha sett båda matcherna idag så känns det som om det nog ändå blir Argentina och Sydkorea som går vidare från grupp B. Finns chans att Grekland blir slagpåse i ännu ett mästerskap men det kan nog bli väldigt jämnt mellan de tre andra.
---
Snart en riktigt rolig match! England - USA har jag höga förväntningar på och jag tror att detta blir en mer öppen match än vad många tror, men jag säger ändå 3-1 till England.
---
SVT är som vanligt otroligt mycket bättre på alla positioner än TV4.
---
Glöm inte rösta här ovan om vilket lag som vinner VM! Kan va kul att se hur bra koll mina läsare har. ;)

/Jonatan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar