onsdag 2 juni 2010

Missad träning och tippning i 120 knyck

Igår missade jag en träning och det var första missade på väldigt länge. Läser man Coachs blogg verkar den varit helt OK, gött att läsa att stämningen är på topp i gruppen även denna vecka. Jag missade träningen på grund av att jag skrev min sista tenta för året. Nu missar jag även torsdagens träning då jag ska utnyttja min lediga tid fram till det stundande sommarjobbet med att åka bort en sväng. Tåget går om en timme så jag ska snart börja röra mig. Varning för något sämre uppdatering på ett på dagar, framför allt vid bra väder... Jag är självklart hemma till Landvetter-matchen.

Tänkte hinna med en snabb tippning av omgången också, även om det blir mest gissa resultat den här gången... Omgången börjar imorgon med tre matcher.

Floda BoIF - Guldhedens IK -> Jag tippar på 2-2 vilket i och för sig kan låta högt med tanke på att det gjorts fyra mål på fem matcher på Flodala IP i år!!!
IK Kongahälla - FK Kozara -> Jag tror på hemmaseger men en knapp sådan, säg 2-1
Lunden ÖBK - SKIF Semberija -> Hemmaseger, 2-0. Två lag som börjat gå dåligt nu när de möter bättre motstånd
Mölnlycke IF - Tuve IF -> Hemmaseger utan tvekan, 4-0
Lärje-Angereds IF - Rannebergens IF -> Hemmaseger 2-0, om L/A tar matchen på ordentligt allvar så här efter några vinster mot topplagen, annars kan Rannebergen hugga.

Sorry att det inte ser så snyggt ut men sidan krånglar lite med mig och jag har inte tid att krångla tillbaka just nu...
---
Hoppas ni alla har det skönt i sommarvärmen! Adios för nu!
/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar