fredag 14 maj 2010

Fotbad och resultat

Igår rotade jag fram min mors gamla fotbad. Det var bland det bästa som kunde hända tror jag, för det hjälpte verkligen foten som idag känns rätt så mycket bättre. Ska om en stund ut på promenad också, alltid bra med rörelse.
---
U-laget förlorade igår tyvärr. Jag var inte där men Kim har skrivit mycket info både som matchrapport samt på sin blogg. 2-1 blev det hur som efter att Lärje avgjort sent.
---
Bokedalen vann stabilt med 3-0. Min kompis höll alltså nollan och det tog ungefär 0.46 sekunder efter slutsignalen så messade han mig och berättade det...
---
Landvetter tog igår sina första poäng för året efter 2-0 mot Rannebergen.
---
Lunden och Kongahälla delade broderligt på poängen efter 0-0 i Kungälv
---
Detsamma gällde ju mellan Blåvitt och Örebro. Det mest anmärkningsvärda i den matchen var inte att Blåvitt spelade sin andra 0-0 match i följd utan att de enligt GP vann bollinnehavet med 52-49! :D
---
Redan galet taggad inför söndag!

/Jonatan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar