söndag 30 maj 2010

Snart match mot Tuve!

Tar en liten paus från pluggandet för att bara skriva några rader inför efermiddagens bortamatch mot Tuve. JAG ÄR LADDAD! Jag hoppas, tror och kan nästan säga att jag vet, att det gäller 15 personer till i rödvita tröjor. Idag ska det bli vinst!
---
Hittills har det varit rätt så överraskande resultat i omgången. Att Landvetter skulle vinna mot Guldheden men 5-0?! Bra jobbat där. Mölnlycke knep poäng borta mot Kozara (1-1) och stoppade mycket överraskande deras segertåg. Rannebergem verkar ha gjort hemmaplanen "till sin borg" som ett större lag i GBG kommun brukar hävda om sig själva, Kongahälla slogs tillbaka med 2-0, strongt!!!
---
Glöm inte att ta med mina kläder, jag åker ju direkt till Tuve...

Adios.
/Jonatan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar